مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

ثبت ساعات ورود و خروج

سلام

به درخواست یکی از دوستان این پروژه رو این جا قرار دادم. این یک ایده است برای ثبت ساعات ورود و خروج. منتهی تا الآن نرسیدم که اون رو تکمیل کنم.
هر کدام از دوستان می تونند، این پروژه رو کامل کنند و در اختیار ما هم قرار بدهند. 

فایل اکسس2007 اش رو از اینجا دانلود کنید. حجم:216KB فرمت:zip

در صورتی که اکانت جی میل ندارید از اینجا دانلود کنید.

پسورد: kmisagh.blogsky.com

استفاده با درج منبع بلامانع است.

ومن الله التوفیق

نظرات 6 + ارسال نظر
داریوش 26 بهمن 1387 ساعت 00:03

با سلام.
جسارتا چندتا درخواست داشتم.
راستش می خواهم برنامه نویسی را شروع کنم البته با Qbasic چون در دوران دبیرستان یه چیزاریی را یاد گرفتم. می خواهم اگه می شه و کتاب آموزشی اش را دارید برای دانلود قرار دهید و اگر ندارید در وبلاگ خودتان شروع به آموزش آن کنید تا هم من و هم دوستان علاقه مند بتوانند استفاده کنند.

در ضمن آموزش اکسل را ادامه دهید چون واقعا استفاده کردم.

با تشکر فراوان از زحمات شما دوست گرانقدر.

سلام
یک جزوه که قرار دادم! اگر عمری بود و فرصتی دست داد، انشاء الله در برنامه نویسی هم سیاه مشقی ارائه می کنم.

مرتضی 13 فروردین 1388 ساعت 16:01

دوست عزیر سلام
سوالم رو در مورد تاریخ هجری شمسی اکسس جواب ندادید
دوباره میپرسم چون حیاتیه
سال و روز شما درسته و جواب هم میده ولی متاسفانه کد مربوط به ماه ایراد داره.... میگه یه ( ) یا [ ] یا | توی دستور کم گذاشته شده....
هر کاری هم کردم درست نشد
:-(

سلام
با عرض شرمندگی، مدت هاست فرصت نمی کنم به وبلاگم سر بزنم.
علت این است که در اکسس 2003 تعداد کاراکترهایی که در یک Textbox قرار می گیره کمه، از این رو کل کد قرار نمی گیره و اون پیغام رو می ده.
ساده ترین راه حل استفاده از اکسس 2007 است،
راه حل دیگه قسمت کردن کد است. یعنی شما کل کد رو بررسی کنی و به ازای برخی از یک textbox جدید استفاده کنی. البته این کار نیاز داره که یه دور کد رو بررسی کنی، اگه خودم فرصت کردم در بلاگ می ذارم.

ضمنا اگر مواردی ویژه پیش می آد بهتره که اون رو ایمیل کنید!
kmisagh@gmail.com

نازنین 29 خرداد 1388 ساعت 02:44

سلام
من سوالی داشتم . لطفا پاسخ دهید. رشته من علوم ارتباطات است. در کل به مباحثی چون excel & spss علاقه دارم و می خواهم هرچه بیشتر و در جهت رشته تحصیلی ام با این مباحث بیشتر آشنا شوم. ( به شکل اصولی و کاربردی ) متاسفانه کلاس ها در حد مباحث پایه بیشتر نمی پردازند و حتی در دوره های پیشرفته تکرار موارد دوره مقدماتی است البته به اضافه اندکی اطلاعات بیشتر. حال شما با توجه به رشته و علاقه ام چه منابع و مراکز معتبری را برای یادگیری عمیقتر آنها پیشنهاد می کنید؟؟؟ ضمن اینکه یکی از دروس مهم در رشته به خصوص گرایش های کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات یا همان روش تحقیق هاست که خیلی به spss مربوط می شود همینطور به excel. و دوست دارم آنها را بسیار کاربردی و اصولی یاد بگیرم.
منتظر پاسخ راهبردی شما هستم.

سلام
سؤالتون خیلی کلی است!
اولآ متناسب با تحصیلات شما امکان پاسخ هست!
ثانیاً پیش فرض هایی که شما از این دو نرم افزار دارید چیست؟
ثالثاً تسلط به زبان انگلیسی دارید یا خیر؟
رابعاً ...

بنده در هیچ کتاب فارسی نتونستم، طریقه ی فکر کردن رو ببینم، خودم هم سعی کردم یه جزوه تهیه کنم (در همین وبلاگ قرار دادم) باز به اون نقطه ای که می خواستم نرسیدم. شما مطالب وبلاگ رو کامل بخونید، سؤالی بود، بنده در خدمتم!

سعید آذری 21 بهمن 1388 ساعت 13:29

من درنظر دارم با استفاده ازاکسل سابقه کار همکاران بدست بیاورم مثلا تاریخ استخدام ۱/۱/۶۲ تا تاریخ ۲/۶/۸۸ جواب را بصورت ۱/۴/۲۶ بگیرم یعنی سابقه کار ۲۶ سال و ۴ ماه و یکروز می باشد

برنامه ی مبدل تاریخ رو نگاه کنید. فرض کنید تاریخ ها را به میلادی ثبت کرده اید. به راحتی می توانید با تفاضل دو عدد تاریخ میلادی با هم، تعداد روزهای کاری را بیابید. برای نوشتن به فرمت مورد نظر هم کافی است با مد گرفتن به 356، و باقیمانده به 30 و عدد روز، فرمت مد نظر را ایجاد کنید. بسیار کار ساده ایست.

سعید آذری 23 بهمن 1388 ساعت 12:48

هدف از درست کردن وبلاگ چیست ؟
آموخته هایت را به دیگران انتقال دهی ؟ چیزی که دینمان گفته
یا نه می خواهی بگی که من بلدم وشما بلد نیستید در بعضی از پاسخهایت نصفه و نیمه جواب می دهی .
من شخصا ادعایی ندارم و در سازمانی کار میکنم که همه چیزهایی که بلدم را بدیگران یاد میدهم .از شما هم خیلی چیزها یاد گرفتم و ممنونت هستم ولی بنظرم درست نیست با نوشتن جمله بسیار کار ساده ایست پاسخ دهی .
باعرض معذرت اگر امکان داره جواب را کامل کن.
ضمنا در یکی از پاسخهایت گفته بودی حالش را نداری.جمله ای که مال بچه سوسول هاست به شما اصلا نمیاد.
با توکل بخدا قوی ومصمم باش
ومن الله التوفیق

هدف این است که در مواقعی که فرصت کافی دارم آموخته هایی را در اختیار دیگران قرار دهم. فلذا اگر فرصت نداشته باشمُ چنین نمی کنم!

من هم سوسولم دیگه! اومدن و نیمدن نداره!

در مورد پاسخ سوال قبلی هم جوابم کامل بود. کار ساده ایست از باب این بود که به نظرم نیاز به توضیح بیشتر نیست. اگر کلا منظور کار رو متوجه نشدید، باید صبر کنید تا سر فرصت برنامه اش رو بنویسم و بذارم رو بلاگُ در غیر اینصورت، بگید کجاش مشکل بود همون جاش رو توضیح بدم.

s.i 28 شهریور 1390 ساعت 14:39

سلام
راستش من چند بار دانلود کردم ولی هر چی باز میکنم بازم برنامه تنظیم جلسات رو باز میکنه؟
چرا؟
اشتباهی آپ لود کردید شما؟

سلام
شیفت رو نگه دارید در هنگام باز شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد