مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

تبدیل دیتابیس اکسس به مای اس کیو ال

یکی از مواردی که به شدت من رو در انتخاب زبان یا نرم افزار برای کار با دیتابیس دچار تردید می کنه،کارایی برای فعالیت مورد نظره. در بسیاری از موارد استفاده از اکسس می تونه امکانات ساده تری رو برای کار با دیتابیس فراهم کنه، و در مواردی دیگه دیتابیس اس کیو الی، رو این حساب بود که دوست داشتم هر کدوم رو بتونم تو اون یکی راحت اضافه کنم. تو مجموعه هایی که دنبالش می گشتم، بهترین چیزی که تا حالا پیدا کردم نرم افزار AccessMySQLConverter.v3.1 بود.

لینک دانلودش رو با سرچ همین واژه در این سایت می تونید رو ایمیلتون دریافت کنید.


بعداً نوشت: اگه ایمیلتون رو بذارید تو قسمت نظرات، خودم نرم افزارش رو براتون می تونم بفرستم.


کلمات کلیدی برای موتور های جستجو:

اکسس دیتابیس مای اس کیو ال بانک اطلاعاتی تبدیل کانورتور مبدل انتقال داده Access databas SQL MySQL Converter

نظرات 8 + ارسال نظر
جلالی 17 آذر 1388 ساعت 23:14

من کلاس سوم ریاضی هستم و می خواهم از این چیز ها سر در بیاورم اما نمیشود مرا یاری کنید

الآن باید من دقیقاً چی کار کنم؟

محمد جوادی 17 شهریور 1389 ساعت 19:34

به نظر من سایت خوبی داری ولی کمی در طراحی رنگ سلیقه و ذوق نشان نداده ای و همچنین اگر ممکن است فایل تبدیل را برای من ارسال کن ممنون می شوم

اصلاً طراحی برای سایت نداشتم!!!
فایلش هست، دانلود هم کردم، مشکل نداشت

علی 12 اسفند 1389 ساعت 13:47

لطفا برای منم بفرستید این نرم افزار رو.
Access MySQL Converter.v3.1

ارسال شد.

سعید 29 اردیبهشت 1390 ساعت 16:07

با سلام و تشکر
لطفاْ مرا نیز از دریافت این فایل بهره مند سازید

با سلام
ارسال شد.

احسان 9 مرداد 1390 ساعت 21:45

سلام
اگه میشه لطف کنید و برای من هم بفرستید

emehrara@yahoo.com
emehrara۱@gmail.com

فرستادم.

alireza 21 مرداد 1392 ساعت 08:57

salam . damet garm.faghat yekam sarie tar befrest

سلام
کاش ایمیل می زدی!

مریم 14 مهر 1392 ساعت 13:40 http://maryamhaery.blogfa.com

سلام.

میخوام یه سری جدول رو که الان توی ورد دارم بریزم توی یه سایت و رکورد ها حدود 9800 تا هست.
نمیدونم این نرم افزار به کارم میاد یا نه (با توجه به اینکه اطلاعاتم فونت فارسی هست).

ممنون میشم راهنماییم کنی :)

سلام
همون طور که نوشته شده این ابزار فقط برای تبدیل دیتابیس اکسس به مای اسکیوال است.
برای این منظور می توان مستقیما فایل ورد را در اکسس یا اکسل کپی کرد.

موفق باشید.

ناصر مظفری 30 بهمن 1396 ساعت 15:54

Access databas SQL MySQL Converter

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد