مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

فایل تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس در اکسل

سلام

جهت حمایت از این وبلاگ، وبسایت شهید رسول را تبلیغ و اطلاع رسانی کنید:

shahidrasul.ir


با توجه به این که برخی ظاهراً به درستی نتونستند از دستوراتی که برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس استفاده کنند، این فرمول ها رو توی اکسل، به شکل منظم در اختیار علاقمندان قرار می دم.


فایل اکسل 2007 رو از اینجا می تونید دانلود کنید، حجم: 10 کیلوبایت فرمت: zip

در صورتی که اکانت جی میل ندارید از اینجا دانلود کنید.

پسورد: kmisagh.blogsky.com

استفاده با درج منبع بلامانع است.

 

ومن الله التوفیق

نظرات 12 + ارسال نظر
مینایی 11 آذر 1388 ساعت 08:38

سلام
خسته نباشید
من یک سئوال راجع به تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس دارم البته در اکسس
ما یک فرم داریم که در آن یک فیلد داریم که تاریخ شمسی در آن است، می خواهیم این تاریخ را در یک فیلد دیگر به میلادی تبدیل کنیم .
می خواستم ببینم می شود و اگر می شود به چه صورت
خیلی ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید .
با تشکر

سلام
کامنت شما رو تازه دیدم!
در فایل اکسلی که قرار دادم روش بسیار ساده ای برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی معرفی کردم، می تونید با تغییرات کوچکی آن را در اکسس هم استفاده کنید.
اگر فرصتی بود این کار رو انجام می دم و در اختیارتون می ذارم.

حسین 4 دی 1388 ساعت 18:56

سلام
می‌خواستم از شما تشکر کنم برای وبلاگ خوبی که دارین.
راستش چند نمونه از تبدیلهای تاریخ و بخصوص تبدیل عدد به حروف شما رو که دیدم خیلی برای من که مهندسی کامپیوتر دارم آموزنده بود.
امیدوارم موفق باشید

سلام
خواهش می کنم. و ممنون.
اما همیشه انتقاد بیشتر سازنده است.
شما هم موفق باشید

miaad 3 اسفند 1388 ساعت 19:21

مهندس یه کلاس آفیس راه بنداز جواب میده ها!

[ بدون نام ] 5 مرداد 1391 ساعت 09:46

سلام فایل جالبی بود ممنون از زحمات شما - نقش عدد اسپینر در این میان چیست؟ و لطفا توضیح دهید که این دو فلش چگونه کار میکنند(یعنی چطور نوشته شده اند که یک عدد را به تاریخ اضافه میکنند)

سلام
اسپینر تاریخ رو از امروز به روزهای جلوتر یا عقب تر می برد.
اسپینر رو از تب دیزاین اکسل بردارید و یه سلول رو بهش وصل کنید بقیه کارهاش ردیفه اون سلول یکی یکی یا چندتا چندتا بر حسب تنظیماتی که انجام بدید، زیاد و کم می شه، کافی عدد تولید شده رو با تاریخ روز جمع کنید تا یه روز یه روز به جلو یا عقب بریم.

لیلا 21 آبان 1391 ساعت 08:39

سلام دوست عزیز
خیلی خیلی ممنون به خاطر اطلاعات مفیدی که روی اونها خیلی زحمت کشیدید و رایگان در اختیار ما گذاشتید فقط سوال من اینه که چرا فقط ماههای 10 و 11و 12 محاسبه می کنه

سلام
همه رو تبدیل می کنه!!!
من خودم تا حالا باهاش مشکل نداشتم

علیرضا 3 مرداد 1392 ساعت 20:08

آقا دمت گرم، کارت درسته!

موفق باشید.

برق پرنده 1 آذر 1392 ساعت 02:52

خدا عوضتان بدهد.
استفاده کرده از نرم افزارتان. خیلی مفید بود. در حقیقت، فرمولش را در یک فایل جداگانه نوشتم و ا ز سال 1380 تا کنون تبدیل کردم.

موفق باشید.

[ بدون نام ] 7 آذر 1392 ساعت 22:50

واقعا دستت درد نکنه کارت درسته

موفق باشید.

مهدی 22 بهمن 1392 ساعت 16:31

سلام
از دیدن وبلاگ و روی ماه شما بسیار لذت بردم , مطالبتون بسیار کارامد بود.
شاد , امیدوار و سرافراز باشید
مهدی جدیدی

سلام
موفق باشید.

مجید 26 بهمن 1392 ساعت 15:32

با سلام
این تبدیل تاریخ به شمسی در آفیس 2010 کار نمیکنه
یا اینکه من بلد نیستم البته در اکسل 2007 قبلا ازش استفاده کرده بودم ولی در 2010 نشد اگه ممکنه راهنمایی کنید

سلام
نباید این طور باشه. ربطی به نسخه نداره.

asghar 22 آذر 1393 ساعت 00:39

با سلام و تشکر بسیار
شما مرا از شر این افزونه ها و پرنیانی که کار نمیکند رها ساختید
خدا خیرتان دهاد

سلام
موفق باشید.

علیرضا رشوند 11 فروردین 1394 ساعت 15:05

با سلام بسیار سپاسگذارم

سلام
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد