مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

کارنامه ی عکس دار با اکسل

سلام

دم افطاری زد به کلم که این کارنامه ای که قبلاً طراحی کرده بودم رو براتون بذارم. متأسفانه از ماژول توش استفاده کردم، چون چاره ای دیگه ای برای آوردن عکس پیدا نکرده بودم. فایل مربوط به 2 سال پیشه.

فایل اکسل 2003 رو از اینجا می تونید دانلود کنید، حجم: 2.2 مگابایت فرمت: zip

در صورتی که اکانت جی میل ندارید از اینجا دانلود کنید.

پسورد: kmisagh.blogsky.com

استفاده با درج منبع بلامانع است.

 

ومن الله التوفیق

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 30 بهمن 1388 ساعت 12:04

با سلام
میشه passاین فیل رو برام بفرستین ؟

سلام
kmisagh.blogsky.com

سلام 25 اسفند 1388 ساعت 18:07

سلام . این چرا کار نمی کنه . فقط به صورت Print _Area است

سلام
چی اش کار نمی کنه؟
اطلعات وارد می کنی، شماره عوض می کنی، کارنامه می ده!!!

سلام 14 فروردین 1389 ساعت 16:07

اصلا فایل رو وارد می کنی پیغام می ده
حالا یک سوال من نمرات ۳ پایه راهنمایی رو وارد کردم حالا می خوام رتبه هر پایه رو بدست بیاورم . مثلا پایه اول الف و پایه اول ب .

این برنامه برخی ماژول هاش Embed نشده! انتظار نداشته باشید که یک کانامه شسته رفته تحویل بده!

زراوشان 12 مرداد 1389 ساعت 11:32

سلام ضمن عرض خسته نباشید
یک راهنمائی نیاز دارم در برنامه اکسس من فیلدی دارم که در آن نوبت دادگاه را مشخص کرده ام و می خوام که سیستم بر اساس آن تاریخ داده شده کمی جلو تر به من خبر دهد یعنی نوعی آلارم مثلا تاریخ دادگاه من ۲۵/۱۰/۸۹ است دو روز جلو تر از طریق سیستم به من اعلام شود. البته در اکسس.
از راهنمائی شما سپاسگزارم.

سلام
http://kmisagh.blogsky.com/1387/11/16/post-14/
شاید کمک خوبی باشه

توحیدی 19 شهریور 1396 ساعت 17:10

سلام
من برای یک مجموعه نیاز به طراحی کارنامه با شکل و مشخصات دیگری دارم
فایل طراحی شده شما %70 شبیه اون چیزیه که من میخوام طراحی کنم
اما بعضی از قسمت ها باید تغییر کنه
امکانش هست رمز شیت ها رو لطف بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد