مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

یافتن تعداد روزها و ماه ها و سال های کار

سلام

این رو هم برای این آقای عصبانی و البته طلبکار، گذاشتم رو وبلاگ.

این برنامه دو تاریخ شمسی می گیره، اختلافش رو به روز در می آره، و در نهایت، روز ها رو با روش های جبری به سال، ماه و روز می شکونه و در نهایت به فرمت خاصی این خروجی رو نشون می ده.


فایل اکسل 2007 رو از اینجا می تونید دانلود کنید، حجم: 7 کیلوبایت فرمت: zip

در صورتی که اکانت جی میل ندارید از اینجا دانلود کنید.

پسورد: kmisagh.blogsky.com

استفاده با درج منبع بلامانع است.

 

ومن الله التوفیق

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید 3 اسفند 1388 ساعت 20:36

اولا تشکر می کنم ثانیا من بهیچ وجه عصبانی و طلبکار نیستم ثالثا در فایل مربوطه اگر تاریخ شروع به شمسی را ۰۱/۰۱/۱۳۶۲ راوارد کنیم عدد معادل تاریخ میلادی VALUE می شود و همچنین تاریخ بعدی... رابعا در سازمانهای دولتی وقتی تاریخ 10/11/1385 را از 30/11/1388 کم می کنند جواب 20/0/3 می شود نه 21/0/3 چون درمحاسبات ، سال را360 روزمی گیرند نه سالهای کبیسه و نه ماههای 31 و 29روزه محاسبه می شود نتیجا اختلاف تاریخ میلادی با شمسی (با این سبک)مغایرت پیدا می کند اگر تاریخها را زیر هم بنویسیم از هم کم کنیم عدد 20/0/3 بدست می آیدخمسا چون فرموده بودیدوقت ندارید باعث شد که روی هم میلادی و هم شمسی (365 روزه و 360 روزه) کار کنم وتاریخ شمسی را بدون دخالت تاریخ میلادی محاسبه نمایم
با آرزوی موفقیت برای شما
خواهش می کنم از من دلخور نباش
منتظر ابتکارات شما هستم

من صورت سئوال شما رو درست متوجه نشده بودم. برای یک برنامه ی بزرگ بهتره از تواریخ میلادی استفاده کنید و تنها در ورودی ها و خروجی ها یک مبدل شمسی بگذارید. چون کار با توابع تاریخ نرم افزار ها معمولاْ کار رو خیلی آسون تر می کنه.
یکی از ویژگی های آفیسُ همین اعداد ترتیبی است که ایده ی تبدیل تاریخ رو از روی اون من استخراج کردم. هر روز یک واحد و هر ساعت ۱/۲۴ واحد و هر ... .
اگه دلخور بودم که این مطلب رو نمی ذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد